Outlook

Status

Status kring mailhistorik - 2020-12-14

Vår mailleverantör förväntar sig att börja återskapa historik på konton redan idag eller imorgon tisdag. Det rör sig om mycket data, så processen kommer att ta tid för att gå igenom alla konton, men vi ger en uppskattad tid så fort vi börjat och kan se hur lång tid allt tar i praktiken.

Mina gamla mail syns inte

De kommer! Eftersom hela vårt gamla system slutade fungera så måste vi ta en sak i taget. Vi bör ha mer information om detta senare nästa vecka, men räkna med att historiken saknas minst nästa vecka också. Vi meddelar såklart när vi är närmare lösning, men all mail finns kvar, den är bara inte nåbar just nu.

Vad hände med mail som skickades sedan måndagen?

Alla som skickat mail till er ska ha fått meddelande om att det inte kunde levereras. Dessa meddelandena behöver tyvärr skickas igen. I och med att hela vår tjänst tyvärr var inte fungerade så har vi inte kunnat lagra dessa hos oss.

Mina vidarebefordringar fungerar inte

Då Microsoft Exchange inte har något stöd för detta som standard så är det ett system vi byggt själva. Detta är tyvärr inte återuppbyggt ännu. Vi kommer meddela i statusen när det är färdigt, men kan inte ge någon uppskattad tid på det ännu tyvärr.

Mitt lösenord fungerar inte

Skicka ett mail till support@intendit.se, ange ditt företagsnamn samt beskriv ditt ärende. Vi kommer då svara så fort vi hinner med de nya lösenord till era konton / konto. 

Generella e-postinställningar

Inställningar för IMAP - Server för inkommande e-post: imap.fsdata.se

Port: 143
Port: 993 (SSL)
Server för utgående e-post: smtp.fsdata.se  
Port: 26 (utan SSL/TLS)
Port: 587 (med TLS)

Sitekarta | © WeIntendit AB 2018
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår hemsida